کارورزی

ساخت وبلاگ

قاب عکس چيست؟

قاب عکس به فضايي گفته مي شود که عکس داخل آن قرار مي گيرد. روي آن طلق يا شيشه قرار مي گيرد تا از عکس محافظت شود. معمولا برخي از آدم ها از قاب عکس به عنوان تزئين خانه و يا محل کار خود استفاده مي کنند.همانطور که مي دانيم طيف وسيعي از انواع قاب عکس ها در اندازه هاي مختلف در دسترس است. برخي از آنها مانند قابهاي چوبي، قابهاي سياه و سفيد و قابهاي فلزي بسيار پر طرفدار هستند. اين قابها ميتوانند به هر اثر هنري، قدرت و زيبايي ببخشند.

 

نکاتي براي انتخاب قاب عکس

 

  1. به جاي اينکه عکس را با قاب منطبق کنيد، تلاش کنيد که تناليته کلي عکس با قاب عکس هارموني داشته باشد.
  2. براي هنرهاي ساده و طبيعي يک قاب عکس روشن انتخاب کنيد. همچنين به ياد داشته باشيد که براي تصاوير رسمي و شيک از قابهاي تيره استفاده کنيد.
  3. قاب را متناسب با دکوراسيون فعلي اتاق انتخاب کنيد. اين موضوع، نسبت به هماهنگي عکس و قاب اهميت زيادي دارد پس قاب عکسي را انتخاب کنيد که دکوراسيون فعلي اتاقتان را کامل ميکند.

 

  1. دقت کنيد که رنگ قاب عکس، به رنگ ديوار شباهت نداشته باشد. در غير اينصورت برجستگي و زيبايي اثر هنري نشان داده نمي شود .
  2. رنگ غالب تصوير نبايد شبيه رنگ قاب باشد. در صورت تشابه اين دو، قاب بيشتر از عکس خود را نشان مي دهد و عکس به چشم نمي آيد.

 

کاربرد قاب عکس

قاب عکس ها کاربرد زياد و متفاوتي دارند . يکي از اين کاربردها قرار دادن عکس هاي خانوادگي در قاب است. قاب عکس هايي که سايز متوسطي دارند براي عکس هايي با سايز متوسط کاربرد دارند اصولا جنس اين سايز قاب ها فلزي است.

بعضي قاب عکس ها فانتزي هستند و قاب عکس خالي هم به آن ها گفته ميشود . اصولا عکس داخل اين قاب ها تم رنگي خاصي دارد يا حتي از يک گل ساده نيز استفاده مي شود . رنگ اين قابها معمولا سفيد است و براي ديزاين کردن فضاهاي خالي به کار برده مي شود.

قاب عکس هايي باسايز کوچک اصولا در اتاق کودکان و يا روي ميز يادگاري کاربرد دارد. فروشگاه قاب و نقاشي توليدکننده و پخش کننده انواع قاب عکس وپروفيلها و نيز ابزار و پروفيلهاي دکوراتيو در سطح کشور مي باشد.

نکات مهم براي خريد قاب عکس

 

 

اگر قصد خريد قاب عکس داريد حتماً به نکات زير توجه داشته تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

فريم قاب عکس

 اولين و مهم‌ترين نکته‌اي که هنگام خريد بايد به آن توجه داشته باشيد، فريم قاب عکس است. فريم يا سايز قاب عکس با توجه به عکس‌هاي موردنظر تعيين مي‌شود. شما مي‌توانيد قاب عکس را براي عکس‌هايي در همان اندازه و يا اندازه کوچک‌تر استفاده کنيد. البته اگر سايز قاب از سايز عکس موردنظر بيشتر باشد، بهتر است قاب عکس داراي پاسپارتو باشد تا نماي زيبايي ايجاد کند.

 

جنس قاب عکس

 

نکته بعدي که براي خريد بايد در نظر بگيريد، جنس قاب است. همان‌طور که گفته شد قاب عکس‌ها در جنس‌هاي مختلف چوبي، فلزي، پي وي سي و ... توليد مي‌شوند. جنس قاب معمولاً بر اساس سليقه شما انتخاب مي‌شود، اما مي‌توانيد بر اساس نوع عکس نيز براي انتخاب تصميم بگيريد.

 

قيمت قاب عکس

 

قيمت قاب عکس بسته به جنس کار، اندازه و جايي که از آن تهيه مي‌کنيد متغير است و از زير 100 هزار تومان تا يک ميليون و بيشتر، مي‌تواند متنوع باشد. براي مثال قيمت قاب ساده بدون پاسپارتو ( سايز 10 در 15 ) در لابراتوار چاپ نورقائم 59 هزار تومان است.

 

چيدمان قاب عکس

همانطور که قبل‌تر هم اشاره کرديم، يک روش جذاب براي نمايش عکس‌ها، استفاده از قاب‌هاي کوچک با چيدمان درست و اصولي استچند نمونه از چيدمان‌هاي پرطرفدار را با هم بررسي مي‌کنيم:

?چيدمان متقارن: در اين روش اصولا از يک قاب در وسط، و تعداد برابر قاب در طرفين استفاده مي‌شود. بايد توجه داشته باشيد که ابعاد قاب عکس‌هاي متقابل برابر باشد.

?چيدمان شبکه‌اي: اين چيدمان کاملا منظم و ساده است و مي‌تواند در تعداد ?، ?، ?تايي و … اجرا شود.

?. چيدمان پلکاني: اين روش همان‌طور که از نامش پيداست براي نصب قاب در راه پله‌ها کاربرد دارد و به صورت شيب‌دار در راستاي جهت پله‌ها چيده مي‌شود.

?. چيدمان ترکيبي: در چيدمان ترکيبي نيازي نيست ابعاد و محل نصب قاب‌ها برابر باشد. اما توجه داشته باشيد که تناسب و هماهنگي را رعايت کنيد و وزن بصري در قسمت‌هاي مختلف مشابه باشد.

کمي بحث دکوراسيون خانه را کنار بگذاريم و به کاربرد فوق‌العاده قاب عکس براي هديه اشاره کنيم. هديه درواقع نمادي از توجه و علاقه شما به شخص مقابلتان است. براي اين‌که نهايت توجه خود به دوست، خانواده يا همسرتان را نشان دهيد بهترين کار تهيه يک هديه خاص است. هديه‌اي که از کادوهاي دم‌دستي فاصله بگيرد و فکر شده باشد. در اين صورت مطمئنا حس بهتري به عزيزانتان منتقل مي‌کنيد.

 

يکي از هداياي جذاب قاب کردن لحظه‌اي خاطره‌انگيز است. مي‌توانيد عکسي از روزهاي شيرين عزيزانتان را چاپ و قاب کنيد تا علاوه بر کادويي جذاب، يک حس خوب هميشگي به او تقديم کنيد. حسي که با هر بار تماشاي قاب زنده مي‌شود. براي انتخاب عکس مي‌توانيد از موارد زير استفاده کنيد:

 

عکس هاي دوران کودکي

عکس هاي دوران مدرسه و جشن فارغ التحصيلي

سفرهاي به يادماندني

عکس‌هاي عاشقانه، نامزدي و ازدواج

عکس‌هاي دست‌جمعي خانوادگي

عکس جشن تولدها

موفقيت‌هاي فردي

عکس‌هاي دونفره

و

براي خريد قاب عکس علاوه بر ظاهر آن لازم است به کيفيت هم توجه شود. هيچ کس دلش نمي‌خواهد قاب عکسش با چند بار استفاده کج شود يا بشکند!

جنس قاب: همانطور که اشاره کرديم جنس قاب عکس مي‌تواند چوب، پلاستيک، رزين، pvc و … باشد. قاب عکس هاي pvc نسل جديد قاب‌هاست که نه مشکل جذب رطوبت و خوردگي چوب را دارد و نه شکنندگي رزين را. از طرفي ظاهر شکيل و تميزتري نسبت به مدل‌هاي پلاستيکي دارد.

لايه محافظ عکس: براي ماندگاري بيشتر عکس، و حفاظت آن از گرد و غبار و آلودگي‌هاي محيط حتما قابي با لايه محافظ استفاده کنيد. اکثر قاب‌ها لايه شيشه‌اي و شفاف روي عکس دارند.

ابعاد: قبل از خريد قاب عکس حتما ابعاد آن را نيز چک کنيد. همان‌طور که مي‌دانيد استاندارد چاپ عکس ابعاد ويژه‌اي دارد و اگر قاب شما با ابعاد عکستان تناسب نداشته باشد مجبور به بريدن عکس مي‌شويد.

شايد فکر کنيد خريدن يک قاب با تمام اين ويژگي‌ها دردسر ساز است. اما خوشبختانه با امکان خريد آنلاين قاب عکس، شما مي‌توانيد با شفافيت، تمام ويژگي‌هاي محصول را بررسي کنيد و قاب عکس خود را تنها با چند کليک سفارش دهيد.

 

انواع قاب عکس بر اساس سبک و متريال آن ها

در انتخاب قاب عکس , بايد به 2 نکته مهم و اساسي توجه کرد :

به وجود آوردن تناسب ميان قاب عکس و تصويري که در آن گذاشته مي شود .در نظر گرفتن مدل ، اندازه و رنگ قاب متناسب با طراحي داخلي محيطي که قاب عکس در آن  گذاشته مي شود .در ادامه با قاب نقاشي همراه باشيد تا شما را با انواع قاب عکس و موارد استفاده از آن‌ها آشنا کند .

انواع قاب عکس بر اساس کاربرد

در حالت کلي قاب عکس ها را به 2 دسته تقسيم بندي مي کنند :

  1. قاب عکس روميزي

از قاب عکس رو ميزي براي قرار دادن تصوير عزيزانتان روي کنسول يا ميز کارتان, مي توانيد استفاده کنيد تا هميشه حضورشان را در کنار خود حس کنيد .اين نوع از قاب عکس ها معمولاً در نمايش خاطرات مربوط به موضوعات خانوادگي و دوستانه همچون مسافرت ، مراسم و جشن‌ ها کاربرد دارند .

  1. قاب عکس ديواري

يک تابلو ديواري که به عنوان قاب عکس ديواري شناخته شده ، مي تواند در هر قسمتي ار منزل شما روي ديوار قرار بگيرد .اين نوع قاب عکس براي فريم بندي عکس هاي بزرگ خانوادگي ، مناظر عکاسي شده يا هر قطعه ارزشمندي که با آن قصد داريد ديوار را تزئين کنيد ، کاربرد دارد .

 

انواع قاب عکس بر اساس سبک

قاب عکس ها را برا اساس سبک به 4 دسته تقسيم مي کنند و انواع مختلف قاب بر اساس طرح، رنگ و ضخامت‌ در اين گروه‌ها قرار مي گيرند .قاب عکس مدرن , قاب عکس فانتزي  ,  قاب عکس سنتي و کلاسيک قاب عکس زينتي (سلطنتي)

 

قاب عکس‌ مدرن

قاب عکس مدرن خصوصياتي ساده و مينيمال دارد که در ساختار آن خبري که به سبک مدرن يا مينيمال است مورد استفاده قرار دهيد، از پيچيدگي‌هاي طراحي نيست. سعي کنيد اين نوع قاب عکس ها را در فضايي  قاب عکس هاي مدرن معمولاً با ضخامت و عمق کم ساخته مي شوندد تا راحت‌تر در محيط  طراحي با ساير المان‌ هاي دکوراتيو موجود در فضا هماهنگ شود  .

 

قاب عکس فانتزي

با شکل و شمايل خاص و فانتزي معمولاً با پيچيدگي‌هاي هندسي همراه آن , ساخته مي شوند . طراحي قاب عکس هاي فانتزي به نحوي است که استفاده از آن‌ها در هر سبک دکوراسيون، مشکل ايجاد مي کند . اگر قصد انتخاب و خريد اين مدل از قاب عکس ها را داريد قبل از هر چيز ديگري به ساير المان‌ هاي دکوراتيو که قرار است در کنار آن بگذاريد دقت کنيد .

 

قاب عکس سنتي و کلاسيک

هنر  ساخت و توليد قاب عکس سنتي ما ايرانيان حرف اول را در دنيا مي‌زند .هنر خاتم کاري روي قاب با تلفيق قلم زني ، نقاشي و غيره يک قاب عکس سنتي ايراني را به به وجود مي آورد .اين نوع قاب عکس در هر فضايي به شدت جلب توجه مي کند. عليرغم زيبايي و جلب توجه اين نوع قاب عکس ها ,استفاده از آن در هر سبکي توصيه نمي شود. زيرا اين هنرِ تلفيقيِ زيبا امکان دارد ريتم دکوراسيون شما را به هم بزند .

فريم هاي کلاسيک در فريم بندي تابلو فرش ها و نقاشي هاي رنگ روغن  مورد استفاده قرار مي گيرد.تابلوهاي توليد شده با اين نوع قاب عکس ها در دکوراسيون کلاسيک کاربرد فراواني دارد .

 

قاب عکس زينتي (سلطنتي)

قاب عکس زينتي يا سلطنتي نوعي از قاب عکس است که معمولاً با فلزات گران بها مثل طلا و نقره توليد مي‌شود . اين قاب عکس ها با توجه به نوع مواد اوليه مصرفي در ساخت آن‌ها , وزن زيادي دارند. قاب عکس هاي زينتي به شکل دست ساز توسط استادان ماهر و خبره توليد ميشوند و با توجه به ارزش هنري اين قاب عکس ها، در نگهداري و نمايش قطعات هنري خاص و ارزشمند مورد استفاده قرار مي گيرند .

قاب عکس چگونه باعث زيبايي محيط مي شود ؟

يکي از بهترين راه ها براي زيبا سازي ديوارهاي خالي، استفاده و تصاوير داخل قاب است. به اين ترتيب مي توانيد ديوارهاي ساده را تزيين کنيد و با توجه به دکوراسيون خانه بهترين شکل را به ديوار ها بدهيد. مي توانيد عکس هاي عزيزان خود را در داخل قاب قرار دهيد و حس کنيد هميشه کنار عزيزانتان هستيد، يا با قاب بندي تصوير يک منظره زيبا، حس کنيد در طبيعت هستيد.

 

قاب عکس زيبا

قاب عکس را مي توانيد به ديوارهاي تمام قسمت هاي خانه مثل اتاق خواب، اتاق نشيم ، پذيرايي و آشپزخانه نصب کنيد و ديوار ها را زيباتر کنيد. علاوه بر مدل هاي ديواري، قاب روميزي نيز بين طرفدارانش، محبوبيت زيادي دارد. به اين ترتيب مي توانيد هر تصويري را که دوست داريد روي ميز بگذاريد.

 

بهترين ابعاد و طرح قاب کدام است ؟

قاب ها ابعاد متفاوتي دارند، طبق اين قضيه مي توان آن ها را در مکان هاي مختلف قرار داد. به عنوان مثال، قاب هاي بزرگ را معمولا در فضا هاي بزرگ مثل پذيرايي قرار مي دهند و قاب هاي کوچک، براي اتاق خواب مناسب است.

انواع مدل ها و طرح هاي قاب به شما اين امکان را مي دهد که آزادانه تصميم بگيريد و نوع قاب را بر اساس عکس مورد نظر، انتخاب کنيد. به عنوان مثال، مي توانيد از مدل هايي با رنگ هاي شاد و طرح هاي کودکانه براي تزئين اتاق کودکان استفاده کنيد. از طرفي در محيط هايي مانند ادارات و اماکن رسمي، قاب هاي ساده و سنگين مناسب هستند.

 

در هنگام خريد قاب عکس چه نکاتي را رعايت کنيم ؟

امروزه قاب عکس ها مدل ها و طرح هاي متنوعي دارند، که به شما امکان مي دهد با دست باز انتخاب کنيد. ابعاد مختلف قاب ها يکي ديگر از گزينه ها براي خريد است، که بايد آن را نيز در نظر بگيريد. قاب عکس نقش مهمي در ارائه زيبايي محيط خانه و محل کار دارد.

همانطور که قبلاً گفتيم، هنگام خريد قاب، بايد محيطي را که مي خواهيد از آن استفاده کنيد در نظر بگيريد. اين نکته اي است که سليقه و دانش شما را از دکوراسيون نشان مي دهد. همچنين بايد به ابعاد ديوار ها توجه کنيد، تا اندازه قاب براي ديوار مناسب باشد.

نصب يک قاب روي ديوار يا قرار دادن آن روي ميز، تغيير مثبتي در محيط کار يا زندگي شما ايجاد مي کند. ديدن عکس عزيزانتان روي ميز شما، به شما اميد و انرژي مي بخشد و خستگي روزانه را از بدن شما دور مي کند

در سال هاي اخير، بيشتر عکس هاي يادگاري در موبايل نگه داري مي شوند، قاب ها مانند گذشته زياد استفاده نمي شوند، اما هنوز هم مي توان ادعا کرد که قاب عکس هنوز يکي از ارکان اصلي دکوراسيون است. با اين حال، با گذشت زمان، مدل ها و طرح هاي جديدتر و به روزتري توليد شده است، که بيشتر افراد آن ها را مي پسندند.

 

در ليست زير انواع قاب عکس شيک و زيبا در طرح هاي عاشقانه و فانتزي و مدل هاي متنوع وجود دارد. برحسب سليقه مي توانيد از ميان طرح هاي زير، بهترين گزينه را انتخاب و خريداري کنيد.

 

سخن پاياني

 

 قاب عکس‌ ها خاطراتي که ماه‌ها و سال‌ها از آن مي‌گذرد را براي ما به تصوير مي‌کشند. درست است که همه ي عکس ها با ارزش اند، اما خاطراتي که در برخي از عکس ها وجود دارد ممکن است براي ما بسيار با اهميت تر باشد. از همين رو دوست داريم اين عکس ها را در قاب هاي مخصوص و مناسب جا دهيم و در معرض ديد بگذاريم. قابي که اين عکس‌ها را در بر مي‌گيرد، زيبايي آن را چندين برابر مي‌کند. بنابراين انتخاب قاب مناسب براي عکس‌هايي که خاطرات ما هستند، بسيار مهم است.

 

خريد قاب عکس بر اساس معيار‌هاي مختلفي مانند جنس، اندازه، طرح، قسمت و ... انجام مي‌شود. با در نظر گرفتن نکات گفته شده مي‌توانيد بهترين نمونه قاب را خريداري کنيد.

 

 

 

 

https://www.openleaing.com/u/ashariya-rhdce4/

https://gitlab.com/LaibaFinch4

https://qiita.com/LaibaFinch4

https://www.misterpoll.com/users/4679426

http://qooh.me/LaibaFinch4

https://www.divephotoguide.com/user/LaibaFinch4

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 192 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:55

براي اولين بار در سال 1980 ميلادي افراد با استفاده از موم پارافين به ساخت و نگهداري اين گل پرداختند، بهتر است بدانيد که ايده ساخت اين گل از فيلم ديو و دلبر گرفته شده است رز ماندگار به لطف تاسيس شرکت امور (Amor) در سال 1997 بيش از پيش محبوب شد و به لطف فراگيري شبکه‌هاي اجتماعي و فروش آنلاين، اين روزها يک انتخاب عالي براي هديه دادن به افراد موردعلاقه شماست. و بر خلاف تصورات بسياري از افراد اين گل طبيعي است و با ايجاد تغيير ژنتيکي در اين گياه به تکثير و توليد آن پرداخته اند.

 

در حال حاضر اين گل رز جاودان يکي از محبوب ترين گل هاي موجود در تمام گل فروشي ها مي باشد که عمر بالاي آن باعث شده تا جذابين اين گل چندين برابر بشود. اکنون شرکت هاي بسيار زيادي به فرايند تولد رز جاودان پرداخته اند و اين گل را در رنگ بندي هاي متفاوت توليد مي کنند.

 

يکي از محبوب‌ترين گونه‌هاي گل در بين افراد، گل رز مي‌باشد که به جرأت مي‌توان گفت پرفروش‌ترين نوع گل در جهان نيز مي‌باشند. چند سالي است گونه‌اي از گل رز، به نام گل رز جاودان به لطف شبکه‌هاي اجتماعي بر سر زبان‌ها افتاده و به يکي از محبوب‌ترين اقلام براي هديه به عزيزان تبديل شده است. با ظهور رز ماندگار اصل يا رز جاودان به جرأت مي‌توان گفت که دوران پژمرده شدن گل‌هاي طبيعي به سر آمده و داشتن يک گل طبيعي با ماندگاري بالا و عمر طولاني ديگر در حد رويا نيست و به واقعيت تبديل شده است.

 

اگر کسي را مي شناسيد که عاشق گل رز است و هميشه مي خواهد روي ميز کار و يا خانه خود قرار دهد ، با خريد گل رز جاودان مي تواند بدون هزينه اضافي اين رويا را تحقق بخشد. از آنجا که اين گلها مي توانند يک سال يا بيشتر دوام بياورند ، مجبور نخواهيد شد که کيف پول خود را براي خرج کردن پول اضافي براي خريد رزهاي تازه از جيبتان در بياوريد

انواع گل رز جاودان

گل رز جاودان کاپلي

اگ شما نيز به دنبال هديه اي خاص و جذاب هستيد يکي از بهترين گزينه ها گل رز جاودان کاپلي است، در اين مدل 2 رز جاودان درون باکس شيشه اي قرار دارند که مي تواند باعث خاص شدن هديه شما بشود.

 

رز جاودان پالاديوم

رز جاودان پالاديوم يک نمونه گل ساده و زيبا است که معمولا تمام افراد علاقه زيادي به اين گل دارنذد و با تمام سلايق نيز هم خواني دارد

گل رز در باکس شيشه اي

گل هاي رز در باکس شيشه اي به ويژه از نسخه ويژه “ديو و دلبر” که در ايران با عنوان ” رز ديو و دلبر” شناخته مي شود بسيار معروف است. اين گل ها به دليل قرار گرفتن در زير يک جام شيشه اي از ديد پنهان نمي شود و کاملا مشخص است. ظاهر آنها بسيار شيک است و در اتاق نشيمن و يا روي ميز کنسول عالي به نظر مي رسند، ما اين گل ها را بسيار دوست داريم و از نظر ما براي همه کساني که دوستشان داريد ايده خوبي براي هديه دادن است. مخصوصاً در روز ولنتاين براي شريک زندگي خود در آهنگ تهران اين گل زيبا را سفارش دهيد.

 

.

 

هديه اي ماندگار و لاکچري

عمر رز جاودان در صورت انجام مراقبت‌هاي کافي در شرايطي که آب، خاک و نور کافي در دسترس نباشد بيش از يک سال مي‌باشد و در اين مدت زيبايي و شادابي خود را از دست نمي‌دهد. اين گل عطر خود را نهايت تا 2 يا 3 هفته بعد از دست مي‌دهد اما شادابي و زيبايي خود را براي مدت طولاني حفظ مي‌کند. يکي از ويژگي‌هاي مهم رز جاودان اين است که اين گل توليد گرده نداشته و به همين دليلي آلرژي‌زا نيست و از اين رو مي‌توانيد با خيال راحت و بدون نگراني آن را به عزيزان خود هديه کنيد تا از زيبايي آن لذت ببرند..

 

رزهاي جاودانه تا چه مدت با طراوت باقي مي مانند؟

درست است که آنها رز مصنوعي نيستند، بلکه يک نوع رز طبيعي و پرورشي هستند. فقط پس از چيدن، اين همه قسمت اين گل ها شامل ساقه و برگ ها تحت يک فرآيند انجمادي قرار مي گيرند.به اين ترتيب گل رز جاودانه ظاهر تازه و طراوت خود را براي مدت طولاني و معمولا بيش از 3 سال حفظ مي کند. البته اگر در مکان هاي مناسب و خشک و به دور از رطوبت، به خوبي از اين گل ها نگهداري کنيد گاهي 5 تا 10 سال نيز دوام مي آورند.

خريد گل رز جاودان

گل رز جاودان يا گل ماندگار، گلي کاملا طبيعي است با همان لطافت، ظرافت و زيبايي رزهاي هلندي که با استفاده از فرآيندي ويژه عمر آن افزايش يافته است. گل رز جاودان کاملا با گل مصنوعي متفاوت است. گل رز جاودان، همان طور که از اسمش مشخص است ماندگاري بسيار بالايي دارد و در رنگ هاي مختلف، اندازه متفاوت و قاب هاي متنوع توليد مي شود. اين گل که به آن رز ابدي نيز مي گويند هديه اي متفاوت و جديد است که چندين سال تازه و با طراوت باقي مي ماند.

 

هنگام خريد گل دغدغه اصلي همه ما حفظ شادابي و طراوت آن است. گل‌هاي مختلف پس از مدتي شادابي خود را از دست داده و کم کم پژمرده مي‌شوند.

رزهاي جاودان زيبايي طبيعي‌شان را به خوبي نمايش مي‌دهند و هديه‌اي لاکچري براي تزئين دکوراسيون منزل محسوب مي‌شوند

15

 

با هديه دادن گل رزجاودان، مهر و محبت شما در ذهن و قلب عزيزانتان جاودانه خواهد شد.

سازگاري رز جاودان با محيط زيست و کاهش ضايعات

امروزه ضرورت حفظ محيط زيست بر هيچکس پوشيده نيست. انتخاب رزهاي جاودان به جاي رزهاي معمولي، مي تواند در راستاي اين هدف باشد. علت اين امر آن است که با انتخاب گل رز جاودان، نيازي نيست که در فواصل زماني کوتاه گل رز ديگري قطع شود. زيرا رزهاي جاودان ماندگاري چند ساله دارند و نيازي به جايگزيني در کوتاه مدت ندارند. از سوي ديگر با کاهش قطع گل هاي رز و جلوگيري از تخريب آنها، ضايعات کمتري وارد محيط زيست مي شود. همچنين با توجه به نقش گل ها در بهبود کيفيت هوا با قطع کمتر آنها، محيط زيست با طراوت تر و سالم تري خواهيم داشت. از اين رو مي توان کمک به حفظ سلامت محيط زيست را، يکي از بارزترين مزيت هاي رز جاودان دانست.

ارتباط رز جاودان و شازده کوچولو…..!

کتاب شازده کوچولو را اکثرا همه خوانده ايد، ايده رز جاودان از آنجايي گرفته شد که شازده کوچولو حبابي بر روي گل رز گذاشت و اين روزها، گل رز‌ تک شاخه با همان شکل ساخته شده اند به اسم رز جاودان.‌

16

قيمت گل رز جاودان

اگر به ليست قيمت گل رز جاودانه نگاهي بياندازيد متوجه خواهيد شد که براي براي خريد رز جاودان ارزان محصولاتي آماده سازي شده تا در مناسبت هاي مختلف مثل گل ولنتاين، روز مادر، روز پدر، روز پزشک،گل براي سالگرد ازدواج و… براي مشتريان عزيز ارسال شود.

 

يک گل رز جاودان را هديه دهيد تا بيان کنيد که احساسات شما تغييرناپذير است..

منبع :  https://www.namehnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-71/658875-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D8%B1%D8%B2-%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86?pr=1

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11314490
https://independent.academia.edu/JennyTucker46
http://edu.fudanedu.uk/user/petetyler1/
http://fudanedu.uk/user/petetyler1/
http://jobs.ict-edu.uk/user/petetyler1/
http://ict-edu.uk/user/petetyler1/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=09aeceb5-a1e1-480e-a6ec-430bed943bd3
https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://citygol.com/
http://entrance-exam.net/forum/members/petetyler1.html
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:PeteTyler1
https://www.pubpub.org/user/pete-tyler
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://citygol.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://gitlab.bsc.es/PeteTyler1
https://tcgschool.edu.in/members/petetyler1/activity/
http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/PeteTyler1
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2962650-jenny-tucker
https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/jenny_tucker40
https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://citygol.com/
https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/PeteTyler1
https://www.ottawaks.gov/profile/petetyler1/profile
https://trove.nla.gov.au/userProfile/user/user:public:petetyler1/about
کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 211 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:57

کلاکينک (Cloaking) چيست؟

Cloaking يک تکنيک کلاه سياه است که به بازديدکنندگان وب سايت نسخه اي متفاوت از خزنده هاي موتورهاي جستجو را نشان مي دهد.

 

هدف از پنهان سازي اين است که تا حد امکان متن را در کد منبع موتورهاي جستجو قرار دهيم تا به رتبه هاي بهتر در SERP دست يابيم. اگر يک ربات هنگام خزيدن يک صفحه، پنهان‌کاري را تشخيص دهد، مي‌تواند منجر به حذف وب‌سايت از فهرست مربوطه Bing، Google و Co شود.

 

پس زمينه cloaking موتورهاي جستجو

 

برخلاف بازديدکنندگان انساني يک وب‌سايت، خزنده‌هايي مانند ربات Google فقط مي‌توانند تصاوير و فايل‌هاي ديگر را به ميزان محدودي بخوانند. متن منبع مهدي نجاري هنوز به عنوان مبنايي براي تجزيه و تحليل يک صفحه عمل مي کند.

بنابراين براي يک موتور جستجو، يک وب سايت هميشه در ابتدا به عنوان يک سند متني ارائه مي شود. تکنيک پنهان سازي سعي مي کند از اين ضعف خزنده با استفاده از کد منبع يک وب سايت با محتواي مرتبط سوء استفاده کند.

 با اين حال، بازديدکنندگان انساني متوجه اين غني‌سازي متن مبدا نمي‌شوند، زيرا عناصر متن در قسمت جلويي نمايش داده نمي‌شوند. در آلماني، "to cloak" نيز به معناي "پوشش" يا "ماسک" است. در نتيجه، وب مسترهايي که از cloaking استفاده مي کنند، محتواي خاصي را از کاربران پنهان مي کنند.

 

 

انواع رايج کلاکينگ

 

          تحويل IP

            محتواي نمايش داده شده يک وب سايت به آدرس IP بازديد کننده يا ربات بستگي دارد. وب مستر z را بشناسيد. ب. آدرس IP استاندارد يک خزنده، آنها مي توانند محتواي بهينه شده اي را ارائه دهند که بازديدکنندگان انساني نمي توانند آن را ببينند. موفقيت اين تاکتيک کلاه سياه مبتني بر اين واقعيت است که ربات هاي موتورهاي جستجو هميشه از طريق يک آدرس IP ثابت به سايت دسترسي دارند. با اين حال، اکثر ارائه دهندگان امروزه از تغيير آدرس IP استفاده مي کنند.

 

          تحويل نام نماينده

            هنگام دسترسي به اينترنت از برنامه هايي استفاده مي کنيم که هر کدام نام خود را دارند، نام عامل. به اصطلاح Agent Name Delivery اکنون مي تواند براي تجزيه و تحليل اينکه آيا خزنده يا کاربر انساني در حال دسترسي به وب سايت است استفاده مي شود.

 اگر تشخيص داده شود که عنکبوت است، مي توان صفحات متني ويژه اي را تحويل داد. براي جلوگيري از اين تکنيک پنهان سازي، بسياري از ارائه دهندگان نام عامل ربات هاي خود را با نام مرورگرهاي معمولي، به عنوان مثال، «تبديل» مي کنند. به عنوان مثال Mozilla/5.0.

          

متن سفيد در پس زمينه سفيد

            سئوکاران کلاه سياه براي مدت طولاني با متن سفيد روي پس زمينه سفيد کار کرده اند. اين روش هرزنامه محتوا را مي‌توان به عنوان پنهان‌کاري نيز ناميد، حتي اگر به بازديدکنندگان و خزنده‌ها نسخه مشابهي نشان داده شود. اما اين واقعيت که نوشته‌ها روي پس‌زمينه‌اي با همان رنگ پنهان يا "پوشانده شده" هستند، اصطلاح "پوشش" را در گسترده‌ترين معناي ممکن مي‌سازد.

          Cloaking به عنوان يک تکنيک هرزنامه که توسط هکرهاي جنايتکار استفاده مي شود

            پنهان‌کاري نام عامل يا پنهان‌کاري از طريق تحويل IP (زماني که IP خزنده‌ها مشخص باشد) توسط هکرهاي جنايتکار نيز استفاده مي‌شود. آنها کنترل يک وب سايت را در دست مي گيرند و کد منبع را تغيير مي دهند تا ربات ها نسخه متفاوتي از صفحه را ببينند.

 در اين نسخه از صفحه که براي کاربران انساني قابل مشاهده نيست، هکرها انبوهي از پيوندهاي هرزنامه را به پروژه هاي خود، عمدتاً در زمينه قمار، پورنوگرافي يا وام تعبيه مي کنند. هر کسي که متوجه مي شود وب سايت خود هک شده است بايد فوراً اقدام کند، در غير اين صورت خطر حذف شدن از فهرست موتورهاي جستجو را دارد.

 

 

Cloaking – موارد مرزي

 

هميشه لازم نيست از پنهان کاري صرفاً براي دستکاري نتايج موتورهاي جستجو استفاده شود. موارد زيادي وجود دارد که به عنوان مثال. ب. ربات گوگل نسخه متفاوتي از يک وب سايت را نسبت به بازديدکنندگان انساني مي بيند.

 

  • انيميشن هاي فلش: بسياري از وب سايت ها قبلاً با انيميشن هاي فلش کار مي کردند زيرا بايد به بازديدکنندگان صفحه اي از نظر بصري جذاب نشان داده شود. با اين حال، خواندن اطلاعات موجود در فايل هاي فلش براي ربات هاي موتورهاي جستجو دشوار يا غيرممکن بود. در کد منبع، آنها فقط مي‌توانستند ببينند که يک برنامه فلش در حال بارگذاري است، اما نه محتواي آن.
  • متن روي تصاوير: طراحان گرافيک و طراحان وب معمولا چيدمان هاي بسيار جذابي به خصوص براي بنرها و تصاوير محصولات ارائه مي دهند. با اين حال، موتورهاي جستجو فقط مي توانند تصاوير را بر اساس تگ هاي alt يا برچسب هاي عنوان و محتواي اطراف تصاوير تجزيه و تحليل و اختصاص دهند. بنابراين اگر مي خواهيد محتوا را از عنکبوت هاي موتورهاي جستجو مخفي کنيد، مي توانيد اين کار را روي تصاوير انجام دهيد. بسياري از سئوکاران از اين تاکتيک استفاده مي کنند به عنوان مثال. ب- رد صفحات ماهواره اي خود را پنهان کرده و از نمايه شدن آنها جلوگيري کنند. زيرا با مقايسه آثار وب سايت هاي مختلف، يک شبکه پيوند مي تواند به شما کمک کند. افشا شود.
  • عناصر CSS با "نمايش هيچ": به دليل ناآگاهي، بسياري از اپراتورهاي وب سايت از تنظيمات پيش فرض CMS خود استفاده مي کنند. ممکن است تنظيمات برخي از عناصر CSS آنها را از کاربران cloaking کند. اين اغلب در مورد جعبه هاي محتواي استفاده نشده صدق مي کند. محتوا همچنان براي موتورهاي جستجو قابل خواندن است، حتي اگر عنصر CSS با ويژگي "نمايش هيچ" علامت گذاري شده باشد.

 

چه چيزي توسط موتورهاي جستجو به عنوان هرزنامه cloaking در نظر گرفته نمي شود؟

 

با هدف گذاري جغرافيايي، خروجي محتوا با تعيين مکان کاربر دسترسي کنترل مي شود. با اين حال، از آنجايي که اين معياري است که راحتي کاربر را افزايش مي دهد، به عنوان مثال. به عنوان مثال، اگر به افرادي که در فرانسه زندگي مي کنند نسخه فرانسوي زبان يک وب سايت شرکتي ارائه شود، هدف گذاري جغرافيايي از طريق پرس و جو IP به عنوان پنهان کاري دستکاري در نظر گرفته نمي شود.

 همين امر در مورد تحويل عامل کاربر هنگامي که براي نمايش يک وب سايت بهينه شده براي تبلت ها و تلفن هاي هوشمند به کاربران داراي دستگاه هاي تلفن همراه استفاده مي شود، صدق مي کند. همچنين به طور کلي بي ضرر در نظر گرفته مي شود اگر عوامل موتور جستجو URL بدون شناسه جلسه ارسال شوند.

 

نکاتي براي وب مسترها و سئوکاران

 

اگر مي‌خواهيد خطر طبقه‌بندي شدن به‌عنوان هرزنامه‌ها يا فهرست نشدن ديگر توسط Google، Bing و Co به دليل پنهان‌کاري را رد کنيد، بايد وب‌سايت‌هايي را ارائه دهيد که محتواي يکساني را هم به کاربران انساني و هم براي خزنده‌ها ارائه مي‌دهند. اگر از تصاوير استفاده مي شود، بايد استفاده شود

. برچسب هاي لازم براي توضيحات ارائه شود تا موتورهاي جستجو نيز بتوانند اين محتوا را از نظر موضوعي مناسب نمايه کنند. اساساً، هر سئو بايد اطمينان حاصل کند که تمام امکانات را براي ارائه محتواي بهينه، هدف‌مدار، مرتبط با موضوع و منحصر به فرد به کاربران و ربات‌ها انجام مي‌دهد.

 

نکته عملي: براي بررسي اينکه کدام محتوا به عنوان مثال. به عنوان مثال، آنچه ربات گوگل مي بيند، سئوکاران و مديران وب سايت مي توانند از ابزار Fetch as by googlebot رايگان در Google Webmaster Tools استفاده کنند. پيش نياز اين يک حساب کاربري معتبر گوگل و ثبت نام سايت مربوطه براي WMT است.

 

https://www.pubpub.org/user/lacy-raley

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://kabodseo.ir

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/LacyRaley2

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/LacyRaley2

https://tcgschool.edu.in/members/lacyraley2/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/LacyRaley2

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2930412-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin79

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:55

 

تفاوت مهم لامپ ال اي دي با لامپ‌ کم مصرف

 

ممکن است بخواهيد لامپي براي خانه يا دفتر خود بخريد، اما اطلاعات کافي براي انتخاب روشنايي که نيازهاي شما را برآورده مي کند، ريد. خواندن اين مقاله راهنماي کاربر مختصري براي شما خواهد بود.

ابتدا بايد دانشي در مورد ويژگي هاي اصلي لامپ ال اي دي (لامپ ال اي دي) و لامپ صرفه جويي در انرژي (لامپ فلورسنت فشرده) داشته باشد تا با دانش کافي يک خريد مناسب انجام دهد.

مقايسه لامپ هاي LED و لامپ هاي صرفه جويي در انرژي را مي توان از چند لحاظ مورد بررسي قرار داد، اما مهم ترين آن ها شامل پارامترهاي زير است:

بهره وري انرژي لامپ

عوامل محيطي و بهداشتي

زندگي لامپي

• قيمت و هزينه هاي لامپ

 

بهره وري انرژي لامپ

خروجي نور يا بازده يک لامپ درخشش لامپ (لومن) نسبت به مصرف انرژي الکتريکي آن است. به عنوان مثال يک لامپ ال اي دي حباب ??? وات با نوردهي لومن ???? و مصرف ??? وات بازدهي ?? دارد.

در لامپ هاي فلورسنت کم قدرت، متوسط خروجي نور ?? لومن بر وات است، در حالي که در برخي فناوري هاي لامپ ال اي دي، به ??? لومن در هر وات مي رسند. در لامپ هاي ال اي دي نوع SMD، خروجي نور لامپ حدود ??? لومن در هر وات است. بنابراين لامپ هاي ال اي دي را مي توان لامپ هاي فوق العاده کم مصرف ناميند. مصرف برق سالانه يک لامپ ال اي دي با ???? لومن ??? کيلووات ساعت است، در حالي که در همين شرايط يک لامپ فلورسنت کم قدرت حداقل ??? کيلووات ساعت برق مصرف مي کند تا همان مقدار لومن را تامين کند.

 https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

مسائل زيست محيطي و بهداشتي (تشعشعات و مواد مضر)

لامپ هاي فلورسنت مي توانند از نظر جسمي براي مردم مضر باشد. پرتوهاي فرابنفش ساطع شده توسط لامپ هاي فلورسنت مي توانند بيماري هايي مانند اوتيسم، لوپوس و سرطان پوست را تشديد کنند. لامپ هاي فلورسنت فشرده حاوي جيوه هستند. بنابراين تخريب غيرمسوخ آنها و ترک آنها يا شکستن آنها در طبيعت منجر به آلوده کردن محيط زيست و ايجاد مشکلاتي براي انسان ها و ديگر انسان هاي زنده مي شود.

نور لامپ هاي ال اي دي اشعه ماوراي بنفش ساطع نمي کند. برخلاف ديگر لامپ هاي گازي و مايع از فناوري نور حالت جامد در ساخت لامپ هاي ال اي دي استفاده مي شود به همين دليل اين نوع روشنايي مدرن در برابر شوک ها و ارتعاشات مقاوم است. در ساخت لامپ هاي ال اي دي از فناوري هاي بدون سرب و صرفه جويي در انرژي استفاده مي شود، بنابراين روشنايي LED به عنوان چراغ سبز شناخته مي شود.

منبع :

https://forok.shop

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.pinterest.com/pin/1118722363660448082/

https://express.adobe.com/page/DiIZ7AVe9k9Z8/

https://sites.google.com/view/forok/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/06/22/forok/

https://travisroisin4.tumblr.com/

https://myspace.com/travisroisin4

https://disqus.com/by/travisroisin4/about/

https://www.goodreads.com/user/show/152593492-travis-roisin

https://en.gravatar.com/travisroisin4

 

 

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:19

تخليه چاه چيست؟ وچرا انجام مي شود؟

تخليه چاه عملي است که در آن کليه مواد از ته چاه به صورت کامل خارج مي شوند. تا چاه باز سازي شود. شرکت ما کليه خدمات تخليه چاه نظير:تخليه چاه، تخليه چاه غرب تهران، تخليه چاه شرق تهران، تخليه چاه جنوب تهران،تخليه چاه شمال تهران و.. را به انجام مي رساند. مادر شرکتخود اين اطمينان را به شما مي دهيم که با انجام عمل تخليه چاه و لايروبي مشکل شما را برطرف کنيم.تخليه چاه معمولا زماني انجام مي شود  چاه بازکني شرق تهران که شما نيازمند اين عمل باشيد و معمولا بعد از پر شدن چاه فاظلاب که معمولا باديدن بالا زدگي کف دسشويي و بوي نامطبوع همراه است ايجاد مي شود. ابته در بيشتر موارد عمل بالا زدگي گرفتگي لوله چاه فاظلاب است که در اين صورت شما نياز به لوله بازکن داريد.چاه فاظلاب بايد خيلي سريع تخليه شود وگرنه باعث خرابي چاه و خسارت به خانه مي شود.

تخليه چاه چگونه انجام ميشود؟

تخليه چاه توسط ماشين لجن کش و مکنده هاي آن انجام مي شود که باز هم به ماشين هاي داراي تخليه چاه يا لجن کش هاي 12 هزار ليتريو 6 هزار ليتري تقسيم بندي مي شوند.  چاه بازکن ولايه روبي نيز مثل حمل انجام مي شود. اين نکته را هم بدانيد که ماشين تخليه چاه و لجن کش ها در واقع بايد مخزن بزرگ داشته باشند وتانکر هاي ماشين و تانکر هاي لجن کش رويش بايد بزرگ باشد. در شرکت ما هموارهاز ماشين هاي تخليه چاه بزرگ و بروز دنيا استفاده ميشود.

در تخليه چاه شرکت ما چه کارهايي انجام مي شود؟

  1. پيدا کردن محل چاه
  2. تعمير چاه کهنه وباز سازي چاه
  3. بازکردن درب چاه
  4. کول گذاري چاه و فاظلاب
  5. نصب دريچه بازديد فاظلاب
  6. بيرون آوردن گوشي و اشيا فلزي
  7. رفع نم حمام ساختمان
  8. تشخيص محل ترکيدگي لوله
  9. از بين بردن حشرات موزي
  10. تشخيص ترک خوردگي وتريکيدگي آب
  11. بلوک چيني دور چاه
  12. اتصال وو صل لوله  فاضلاب
  13. اتصال چاه قديمي به چاه جديد
  14. لايه روبي چاه
  15. تبديل چاه کهنه به چاه نو
  16. ترميم چاه کهنه و ريزش کرده
  17. کول گذاري و جلوگيري از ريزش چاه
  18. نصب منحول وتخليه چاه منحول

   حوادث ريزش چاه فاضلاب

لازم است بدانيد که بسياري از حوادث در تخليه چاه ناشي از بي دقتي ساکنين ساختمان ها است. لوله بازکن چنين حوادثي به اين دليل اتفاق مي افتد که مالک ساختمان اصلا وضعيت چاه را بررسي نکرده است. ودر صورت لزوم تخليه چاه به موقع را انجام نداده است. اگر تخليه چاه فاضلاب در زمان درست خودش انجام نشود،فاضلاب ديواره چاه را از بين مي برد وباعث نشست زمين هم مي شود.و در اين صورت شما مي بينيد که ديواره چاه از بين رفته وديگر نميتوان آن را ترميم کردجهت جلوگيري از چنين امر مهمي حتما بايدضمن رعايت نکات ايمني از يک متخصص براي رسيدگي به امر تخليه وبازسازي چاه کمک بگيريدو حتما به وضعيت چاه ها رسيدگي کنيد

تخليه مکانيزه چاه چيست و چگونه است؟

تخليه مکانيزه انواع چاه هاي فاضلابي همچون چاه جذبي و چاه سپتنيک در غرب و شمال و جنوب تهران به صورت کاملا تضميني توسط کارشناسان ما انجام مي شود.خدمات تخليه چاه توسط ما به صورت شبانه روزي است ودر اسرع وقت انجام مي گردد.حتي اگر درنيمه شب دچار مشکل گرفتگي فاظلاب و يا تخليه چاه شديد مي توانيد با ما تماس بگيريد.

وجود ابزار هاي قدرمتند وبروزدر شرکت ما باعث شده خدمات وسرويس ما به سرعت وبا بهترين کيفيت انجام شود،يکي از اين خدمات تخليه چاه است که ما آن را با بهترين دستگاه ها و همچنين با تجربه ترين تکنسين ها اين حوزه به انجام برسانيم.توجه داشته باشيد که حتما براي تخليه چاه از متخصصين با تجربه استفاده کنيد. چرا که اين امر بسيار حساس و مهم بوده و اگرآن شخصي که براي تخليه چاه شما به شما مراجعه مي کند از تخصص لازم برخوردار نباشد ممکن است خسارات جبران ناپذيري براي شما به وجود آيد

خوشبختانه متخصصان ما داراي تجربه کافي در اين زمينه هستند وبراي تخليه چاه از روش هاي علمي و حرفه اي استفاده مي کنند. که با استفاده از اين روش ها محل دقيق چاه را پيدا کرده وبا کمترين خرابي درب آن را باز کنند.همچنين کليه کارهاي بنايي را خود متخصصان ما انجام ميدهند وشما نياز به استخدام اوستا بنا نداريد.

در آخر بايد به شما بگويم که شرکت خدمات فني کيوان با بيش از 15 سال تجربه فعال در زمينه خدمات فني وتاسيساتي ساختمان همچون لوله بازکني،تخليه چاه و حفر چاه،رفع گرفتگي لوله،نصب توالت،تعويض کاسه توالت،ساخت سرويس بهداشتي،از بين بردن بوي بد فاضلاب وهزاران خدمت ديگر درخدمت شما عزيزان است.

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 217 تاريخ : جمعه 28 مرداد 1401 ساعت: 14:46

تخليه چاه چيست؟ وچرا انجام مي شود؟

تخليه چاه عملي است که در آن کليه مواد از ته چاه به صورت کامل خارج مي شوند. تا چاه باز سازي شود. شرکت ما کليه خدمات تخليه چاه نظير:تخليه چاه، تخليه چاه غرب تهران، تخليه چاه شرق تهران، تخليه چاه جنوب تهران،تخليه چاه شمال تهران و.. را به انجام مي رساند. مادر شرکتخود اين اطمينان را به شما مي دهيم که با انجام عمل تخليه چاه و لايروبي مشکل شما را برطرف کنيم.تخليه چاه معمولا زماني انجام مي شود  چاه بازکني شرق تهران که شما نيازمند اين عمل باشيد و معمولا بعد از پر شدن چاه فاظلاب که معمولا باديدن بالا زدگي کف دسشويي و بوي نامطبوع همراه است ايجاد مي شود. ابته در بيشتر موارد عمل بالا زدگي گرفتگي لوله چاه فاظلاب است که در اين صورت شما نياز به لوله بازکن داريد.چاه فاظلاب بايد خيلي سريع تخليه شود وگرنه باعث خرابي چاه و خسارت به خانه مي شود.

تخليه چاه چگونه انجام ميشود؟

تخليه چاه توسط ماشين لجن کش و مکنده هاي آن انجام مي شود که باز هم به ماشين هاي داراي تخليه چاه يا لجن کش هاي 12 هزار ليتريو 6 هزار ليتري تقسيم بندي مي شوند.  چاه بازکن ولايه روبي نيز مثل حمل انجام مي شود. اين نکته را هم بدانيد که ماشين تخليه چاه و لجن کش ها در واقع بايد مخزن بزرگ داشته باشند وتانکر هاي ماشين و تانکر هاي لجن کش رويش بايد بزرگ باشد. در شرکت ما هموارهاز ماشين هاي تخليه چاه بزرگ و بروز دنيا استفاده ميشود.

در تخليه چاه شرکت ما چه کارهايي انجام مي شود؟

  1. پيدا کردن محل چاه
  2. تعمير چاه کهنه وباز سازي چاه
  3. بازکردن درب چاه
  4. کول گذاري چاه و فاظلاب
  5. نصب دريچه بازديد فاظلاب
  6. بيرون آوردن گوشي و اشيا فلزي
  7. رفع نم حمام ساختمان
  8. تشخيص محل ترکيدگي لوله
  9. از بين بردن حشرات موزي
  10. تشخيص ترک خوردگي وتريکيدگي آب
  11. بلوک چيني دور چاه
  12. اتصال وو صل لوله  فاضلاب
  13. اتصال چاه قديمي به چاه جديد
  14. لايه روبي چاه
  15. تبديل چاه کهنه به چاه نو
  16. ترميم چاه کهنه و ريزش کرده
  17. کول گذاري و جلوگيري از ريزش چاه
  18. نصب منحول وتخليه چاه منحول

   حوادث ريزش چاه فاضلاب

لازم است بدانيد که بسياري از حوادث در تخليه چاه ناشي از بي دقتي ساکنين ساختمان ها است. لوله بازکن چنين حوادثي به اين دليل اتفاق مي افتد که مالک ساختمان اصلا وضعيت چاه را بررسي نکرده است. ودر صورت لزوم تخليه چاه به موقع را انجام نداده است. اگر تخليه چاه فاضلاب در زمان درست خودش انجام نشود،فاضلاب ديواره چاه را از بين مي برد وباعث نشست زمين هم مي شود.و در اين صورت شما مي بينيد که ديواره چاه از بين رفته وديگر نميتوان آن را ترميم کردجهت جلوگيري از چنين امر مهمي حتما بايدضمن رعايت نکات ايمني از يک متخصص براي رسيدگي به امر تخليه وبازسازي چاه کمک بگيريدو حتما به وضعيت چاه ها رسيدگي کنيد

تخليه مکانيزه چاه چيست و چگونه است؟

تخليه مکانيزه انواع چاه هاي فاضلابي همچون چاه جذبي و چاه سپتنيک در غرب و شمال و جنوب تهران به صورت کاملا تضميني توسط کارشناسان ما انجام مي شود.خدمات تخليه چاه توسط ما به صورت شبانه روزي است ودر اسرع وقت انجام مي گردد.حتي اگر درنيمه شب دچار مشکل گرفتگي فاظلاب و يا تخليه چاه شديد مي توانيد با ما تماس بگيريد.

وجود ابزار هاي قدرمتند وبروزدر شرکت ما باعث شده خدمات وسرويس ما به سرعت وبا بهترين کيفيت انجام شود،يکي از اين خدمات تخليه چاه است که ما آن را با بهترين دستگاه ها و همچنين با تجربه ترين تکنسين ها اين حوزه به انجام برسانيم.توجه داشته باشيد که حتما براي تخليه چاه از متخصصين با تجربه استفاده کنيد. چرا که اين امر بسيار حساس و مهم بوده و اگرآن شخصي که براي تخليه چاه شما به شما مراجعه مي کند از تخصص لازم برخوردار نباشد ممکن است خسارات جبران ناپذيري براي شما به وجود آيد

خوشبختانه متخصصان ما داراي تجربه کافي در اين زمينه هستند وبراي تخليه چاه از روش هاي علمي و حرفه اي استفاده مي کنند. که با استفاده از اين روش ها محل دقيق چاه را پيدا کرده وبا کمترين خرابي درب آن را باز کنند.همچنين کليه کارهاي بنايي را خود متخصصان ما انجام ميدهند وشما نياز به استخدام اوستا بنا نداريد.

در آخر بايد به شما بگويم که شرکت خدمات فني کيوان با بيش از 15 سال تجربه فعال در زمينه خدمات فني وتاسيساتي ساختمان همچون لوله بازکني،تخليه چاه و حفر چاه،رفع گرفتگي لوله،نصب توالت،تعويض کاسه توالت،ساخت سرويس بهداشتي،از بين بردن بوي بد فاضلاب وهزاران خدمت ديگر درخدمت شما عزيزان است.

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 196 تاريخ : جمعه 28 مرداد 1401 ساعت: 11:31

کد HTML و عوامل موفقيت موتور جستجو

اين عناصر در جدول تناوبي عوامل سئو سايت تضميني شامل تگ هاي HTML    است که بايد از آنها براي ارسال سرنخ به موتورهاي جستجو در مورد محتواي خود استفاده کنيد و آن محتوا را قادر مي سازد تا به سرعت ارائه شود.

آيا شما زمان نمايش فيلم ها را توصيف مي کنيد؟ آيا رتبه بندي و بررسي در صفحات تجارت الکترونيکي خود داريد؟ عنوان مقاله اي که منتشر کرده ايد چيست؟ در هر صورت، راهي براي برقراري ارتباط با HTML  وجود دارد.

عناوين

عناوين HTML هميشه مهم‌ترين سيگنال HTML بوده و هستند که موتورهاي جستجو براي درک موضوع صفحه از آن استفاده مي‌کنند. عناوين شما آنچه را که صفحات شما در مورد آن است به کاربران و همچنين موتورهاي جستجو منتقل مي کند، بنابراين مهم است که منحصر به فرد و توصيفي باشند.

عناوين از طريق تگ عنوان HTML مشخص مي شوند. اين معمولاً همان چيزي است که به عنوان پيوند قابل کليک در يک نتيجه جستجو نشان داده مي شود. عناوين شما بايد مختصر باشند، به طور دقيق محتواي صفحه شما را منعکس کنند و کلمات کليدي را که مي‌خواهيد براي آنها رتبه‌بندي کنيد، نشان دهند - بدون پر کردن کلمات کليدي (يک سم).

ممکن است مواقعي وجود داشته باشد که موتورهاي جستجو اگر آن را مناسب تر و توصيفي تر بدانند، عنوان ديگري را به جستجوگران يا شرکت سئو سايت ارائه دهند. براي افزايش شانس نمايش عنواني که ايجاد کرده‌ايد به جستجوگران، عباراتي را که مي‌خواهيد صفحه شما پيدا شود در نظر بگيريد، سپس از آن عبارات در عنواني دقيق و منحصر به فرد استفاده کنيد.

 

 

]نکته حرفه اي[

در بيشتر موارد، گوگل از عنوان در توضيحات متا براي اسنيپت‌هاي خود استفاده مي‌کند، اما گاهي اوقات آن‌ها اين کار را نمي‌کنند و ما مي‌بينيم که اگر به دلايلي از عنوان خوششان نيامد، H1 را انتخاب مي‌کنند. بجاي].

يک صفحه مي تواند طراحي سايت حرفه اي براي بسياري از عبارات مختلف رتبه بندي کند و زماني که شخصي به دنبال چيزي است، آن عنوان ممکن است مناسب نباشد. . . اين محرک اصلي براي ناديده گرفتن کارهايي است که شما روي عناوين و اسنيپت‌ها انجام مي‌دهيد، زيرا قطعه‌اي که قرار است ظاهر شود، براي اين جستجوي خاص مناسب نيست.

به همين دليل است که ايده "اوه، شما بايد دقيقاً همان عنوان H1 را داشته باشيد" منطقي نيست. بهتر است آنها را متفاوت داشته باشيد تا پشتيبان بهتري به گوگل بدهيد. بنابراين، زماني که کاربران جستجو مي‌کنند، گوگل مي‌تواند از عنوان استفاده کند، اما اگر در جستجوي عبارات ثانويه هستند – زيرا يک صفحه مي‌تواند براي صدها کلمه کليدي رتبه‌بندي کند – مي‌توانند از H1 به عنوان پشتيبان استفاده کنند. -هملت باتيستا، مديرعامل و بنيانگذار RankSense.

توضيحات

تگ توضيحات متا يک عنصر HTML است که مي تواند براي نشان دادن نحوه توصيف صفحات شما در ليست هاي جستجو استفاده شود. توضيحاتي که در زير سرفصل ها در نتايج جستجو ظاهر شوند.

 اگرچه از نظر فني يک عامل رتبه بندي نيست، يک عامل "موفقيت" است. افزودن يک توضيح خوب مي‌تواند به کاربران کمک کند تا روي نتايج شما روي ساير موارد در صفحه کليک کنند.

مانند عناوين، موتورهاي جستجو ممکن است هميشه توضيحاتي را که ارائه مي‌دهيد انتخاب نکنند.

Frédéric Dubut، مدير ارشد برنامه Bing مي‌گويد: «من فکر مي‌کنم ما رويکرد بسيار مشابهي با Google داريم، به اين معنا که اگر فکر کنيم بهتر نشان‌دهنده سند يا صفحه شما باشد، چيزي را انتخاب مي‌کنيم که توصيف رسمي شما نيست.

توصيه اصلي من اين است که اگر مي‌خواهيد عنوان و توضيحات خودتان در نتايج جستجو استفاده شود، مطمئن شويد که آنها واقعاً نمايانگر موضوع سند هستند.

دوبوت توصيه مي کند: «سعي نکنيد از راه خود دست برداريد و حتي کمي چيزها را نادرست معرفي کنيد. اگر فکر مي کنيم عنوان و توضيحات شما، همانطور که در متا تگ شما نوشته شده است، 100% دقيق از آنچه صفحه شما در مورد آن است نيست، در آن زمان است که سيستم به دقت به ساير بخش هاي سند شما نگاه مي کند و يک متن را استخراج مي کند. عنواني که فکر مي‌کند مرتبط‌تر است

ساختار

جسيکا بومن، مالک مشاور سئوي سازماني SEOIn-house، توضيح مي‌دهد: «داده‌هاي ساختاريافته به موتورهاي جستجو درک بهتري از محتواي صفحه شما مي‌دهد» و اضافه مي‌کند: «براي کاربران، فهرست را بهبود مي‌بخشد تا بينش بيشتري نسبت به آنچه در دسترس است به آنها بدهد. آن صفحه از منظر برند، آب نبات چشم مي دهد

داده هاي ساختاريافته يک قالب کد است که به شما امکان مي دهد به موتورهاي جستجو بگوييد محتواي شما در يک "زبان" آنها چيست. نشانه گذاري طرح واره (کد) خاص مي تواند هضم و درک محتوا و ساختار صفحه را براي موتورهاي جستجو آسان کند. بومن مي‌گويد سئوکاران بايد بر نحوه اجراي صحيح طرحواره در سايت‌هاي خود در هر کجا که مناسب باشد، تسلط داشته باشند.

نتيجه داده‌هاي ساخت‌يافته اغلب به چيزي تبديل مي‌شود که گوگل آن را «قطعات غني» مي‌نامد، فهرست جستجويي که داراي زنگ‌ها و سوت‌هاي اضافي است که آن را براي کاربران جذاب‌تر و مفيدتر مي‌کند.

دتلف جانسون مي‌گويد: «داده‌هاي ساختاريافته براي نتايج جستجو فوق‌العاده هستند، زيرا نتيجه شما مي‌تواند با رسانه‌هاي غني، تصاوير، اطلاعات قيمت‌گذاري، رتبه‌بندي و غيره پر شود - و در يک چرخ فلک در مقابل پيوند آبي

به عنوان مثال، فرض کنيد شما يک نشريه موسيقي را اداره مي کنيد. يکي از مقالات شما مروري بر آلبوم تيلور سويفت در سال 1989 است. با استفاده از نشانه گذاري داده هاي ساخت يافته، مي توانيد به موتورهاي جستجو اطلاع دهيد که به يک آلبوم اشاره مي کنيد و نه سال 1989.

اگرچه استفاده از داده هاي ساختاريافته يک عامل رتبه بندي مستقيم نيست، اما ممکن است مزايايي را در صفحه نتايج جستجو به همراه داشته باشد. در مقايسه با نتايج جستجوي استاندارد، نتايج غني اطلاعات يا عملکرد بيشتري را ارائه مي‌دهند که ممکن است براي کاربران جذاب‌تر يا مفيدتر باشد. نتايج غني اغلب به‌طور برجسته در صفحه نتايج ظاهر مي‌شوند، که مي‌تواند آگاهي از برند را افزايش دهد و ترافيک را به سمت محتواي شما هدايت کند.

اين نگراني وجود دارد که نتايج غني انگيزه کاربران را براي کليک کردن به صفحه شما از بين ببرد، که فرصت هاي بازاريابي را محدود مي کند. با وجود يکسان بودن همه عوامل ديگر، يک نتيجه غني همچنان بيشتر از يک نتيجه استاندارد کليک مي کند.

براي اطلاعات بيشتر، به بخش SEO: Structured Data & Schema.org و Google: Google Rich Snippets مراجعه کنيد.

و اين منابع: سلسله مراتب کامل طرحواره، ابزار تست داده هاي ساختاريافته گوگل.

سرفصل ها

سرفصل ها روشي سلسله مراتبي براي سازماندهي و شناسايي بخش هاي کليدي محتواي شما هستند. يک صفحه معمولاً يک عنوان دارد. در پشت صحنه، در کد HTML، عنوان در يک تگ H1 پيچيده شده است. اين صفحه داراي يک عنوان و چندين عنوان فرعي براي تقسيم نسخه به بخش است. اين زير عنوان‌ها از تگ‌هاي H2 استفاده مي‌کنند که «سطح» بعدي از تگ‌هاي H1 پايين‌تر است.

 قرار دادن عناوين خود در تگ هاي سرصفحه چيزي است که قالب بندي خاص را ايجاد مي کند. به عنوان مثال، نام اين بخش، "Hd: Headings" در يک تگ HTML H2 پيچيده شده است، به صورت زير: <h2>Hd: عنوان ها</h2>.

"شما بايد ابتدا به تجربه کاربر فکر کنيد - چگونه سرفصل ها آن را بهبود مي بخشند؟" هملت باتيستا، مدير عامل و بنيانگذار پلتفرم سئو RankSense مي گويد. «اگر فقط يک متن را از ابتدا تا انتها قرار دهيد، خواندن و دنبال کردن آن براي کاربر بسيار دشوار خواهد بود. هدف از سرفصل‌ها اين است: مطمئن شويد که مي‌توانيد به سرعت صفحه را اسکن کنيد، متوجه شويد در مورد چيست و حتي بدانيد که آيا مي‌خواهيد براي خواندن کامل آن وقت بگذاريد يا خير.

جان مولر، تحليلگر روند وب مستر، مي گويد استفاده از چندين تگ H1 (يا اصلاً هيچ کدام) الگوريتم هاي گوگل را تحت تأثير قرار نمي دهد. با اين حال، او همچنين خاطرنشان مي کند که داشتن عناوين واضح و معنايي براي موتورهاي جستجو براي درک صفحات مفيد است و محتواي شما را براي کاربران قابل دسترس تر مي کند.

تمرين خوبي است که از کلمات کليدي H1s و H2s خود استفاده کنيد تا به موتورهاي جستجو ايده بهتري درباره موضوع صفحه شما بدهيد. عناوين خود را با کلمات کليدي اسپم نکنيد. از آنها استفاده کنيد تا محتواي خود را براي کاربران و موتورهاي جستجو آسان کنيد.

تغيير محتوا

از آنجايي که Google نياز AMP را حذف کرده است، ما از شر آن عنصر خلاص شده و دو عنصر جديد اضافه کرده‌ايم: Image ALT (ALT) و Content Shift (CLS). تغيير محتوا (CLS) بر عناصر ثبات بصري تمرکز دارد. انباشته

Layout Shift، که بخشي از Core Web Vitals و به‌روزرساني تجربه کلي صفحه است، به تغييرات غيرمنتظره در طرح‌بندي صفحه اشاره دارد.

طرحواره

يکي ديگر از موارد اضافه شده جديد به بخش HTML در سال جاري Schema (Sc) است. طبق راهنماي SEO Moz، طرح واژگان معنايي از برچسب‌ها (يا ريزداده‌ها) است که مي‌توانيد به HTML خود اضافه کنيد تا روشي را که موتورهاي جستجو مي‌خوانند و صفحه شما را در SERP نشان مي‌دهند، بهبود ببخشيد. اين فقط براي گوگل نيست. بسياري از موتورهاي جستجو از داده هاي Schema براي کمک به تفسير محتوا در وب استفاده مي کنند: Bing، Yandex، و غيره.

بحث‌هاي زيادي در مورد اينکه آيا داده‌هاي ساختاريافته مانند Schema رتبه‌بندي را بهبود مي‌بخشد وجود دارد، اما اکثر طراحان سايت تهران موافق هستند که حداقل به rich snippet‌هاي جامع‌تر کمک مي‌کند. همانطور که امروزه بسياري از سئوکاران در حال پياده سازي و آزمايش Schema هستند، اين طرح براي بيشتر صنايع تبديل به سهام شده است.

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 14:24

پيشنهادهاي جديدبراي گره‌گشايي از مذاکرات

 

تهران و واشنگتن از بررسي پيشنهادهاي جديد مسئول سياست‌خارجي اتحاديه اروپا براي گره‌گشايي از مذاکرات خبر مي‌دهند.

پس ‌از طرح «پيشنهادهاي جديد برجامي» ازسوي اتحاديه اروپا و پيگيري رايزني‌ها در اين راستا، برخي مقام‌ها و رسانه‌هاي غربي تلاش کردند اين پيشنهاد را «آخرين فرصت» براي احياي توافق هسته‌اي سال ???? قلمداد کرده و با به‌راه انداختن بازي‌ رسانه‌اي، جمهوري‌اسلامي را تحت فشار قرار دهند.

اگرچه تاکنون اخبار موثقي از محتواي پيشنهادهاي جديد اتحاديه اروپا به واشنگتن و تهران منتشر نشده، اما از يک‌سو وزارت امورخارجه آمريکا اعلام مي‌کند که اين کشور درحال بررسي اين موضوع است و ازسوي ديگر مذاکره‌کننده ارشد ايران از تبادل‌نظرهاي «جدي» و «سازنده» با طرف‌هاي مقابل پيرامون مذاکرات وين خبر مي‌دهد. علي باقري‌کني دراين باره در حساب توييتري خود نوشت: «ما نيز ايده‌هايي براي جمع‌بندي مذاکرات، هم از لحاظ شکلي و هم محتوايي داريم که به اشتراک گذاشته خواهد شد

در روزهاي اخير يک ديپلمات اروپايي و يک مقام آمريکايي وجود ضرب‌الاجل در مذاکرات را رد کردند، اما تأکيد آنان بر اينکه «زمان براي مذاکرات رو به‌پايان است»، نشان مي‌دهد طرف‌هاي مقابل همچنان از راهبرد «اولتيماتوم» به‌عنوان حربه‌اي براي تحت‌فشار قرار دادن ايران و تغيير مسير گفت‌وگوها استفاده مي‌کنند.

برهمين اساس هم بود که جوزپ بورل، مسئول سياست‌خارجي اتحاديه اروپا در روزنامه «فايننشال تايمز» نوشت: «بايد براي استفاده از اين فرصت بي‌مانند با هدف رسيدن به موفقيت تصميم‌هايي اتخاذ کنيم و پتانسيل بزرگ اجراي کامل اين توافق نشان داده شود، من هيچ جايگزين مؤثر يا جامع در دسترسي نمي‌بينم

اين درحالي است که سخنگوي وزارت امورخارجه آمريکا در نشست‌خبري اخير خود گفت که واشنگتن درحال بررسي پيش‌نويس تفاهم براي بازگشت متقابل به پايبندي کامل برجام است که بورل با آمريکا و ايران به اشتراک گذاشته است؛ «در حال مطالعه تغييرات پيشنهادي ازسوي اتحاديه اروپا هستيم و درمدت کوتاهي به آنها پاسخ خواهيم داد».

منبع : https://khabarevije.ir/%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d9%87%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b0%d8%a7/

 

https://ednawise2.livejoual.com/profile

https://issuu.com/ednawise2

https://www.twitch.tv/ednawise2

https://www.tripadvisor.com/Profile/708ednaw

https://www.4shared.com/u/8aCKi507/EdnaWise2.html

https://www.deviantart.com/ednawise2

https://www.wattpad.com/user/EdnaWise2

https://www.zillow.com/profile/EdnaWise2

https://www.indiegogo.com/individuals/29870489

https://www.mixcloud.com/EdnaWise2/

https://www.sbnation.com/users/EdnaWise2

https://www.reverbnation.com/artist/female6268754544

https://loop.frontiersin.org/people/1929351/bio

https://hubpages.com/@ednawise4

https://unsplash.com/@ednawise2

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 216 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 10:14

استرچ پالت

 

شرکت ماشين سازي چمران با هدف تامين ماشين آلات صنايع بسته بندي و مشاوره در زمينه بسته بندي محصولات تاسيس گرديده است. و اکنون با بهره گيري از تجربه زياد موفق به ارائه ماشين آلات بسيار با کيفيت در اين عرصه گرديده است.

 

تعريف پالت :

پالت (pallet) يک وسيله تخت و روصاف است که از چوب، پلاستيک و يا فلز ساخته مي‌شود. که از آن جهت جابجايي بار و کالا به‌ وسيله تجهيزات انبارداري (مانند ليفتراک،جک پالت ها،استيکر برقي و …) به شيوه‌اي پايدار و ايمن استفاده مي شود . کالاها را بر روي آن قرار مي‌دهند و با تسمه‌هاي فلزي يا پوشش‌هاي پلاستيکي محکم کشش‌پذير (فيلم استرچ) به پالت بسته مي شوند. پالت ها با توجه به نوع محصولاتي که روي آنها گذاشته مي شود ساخته مي شوند. مثلا هرچه محصولات ذکر شده سنگين تر باشند ، تغييراتي را روي آن انجام مي دهند تا وزن بيشتري را تحمل نمايند و يا از جنس با استحکام بالاتري مي سازند.

 

 

دستگاه استرچ پالت دستگاهي براي بسته بندي محصولات بروي انواع پالت مي باشد . اين دستگاه بسيار مناسب براي کشيدن انواع فيلم مخصوص استرچ بر روي محصولات مختلف روي پالت مي باشد. از دستگاه استرچ پالت در کارخانجات صنعتي که داراي خطوط توليد بالا و نيازمند به حفاظت محصولات خود مي باشند، استفاده مي کنند.

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

 

دستگاه استرچ پالت براي بسته بندي و سلفون کشي انواع پالت در ابعاد مختلف استفاده مي شود بطور مثال جهت بسته بندي پالت بشکه هاي ??? ليتري، پالت انواع بطري هاي آشاميدني، انواع رول هاي پارچه اي، فلزي، کابل، پالت کاشي  پالت کتاب و از اين دست محصولات کاربرد دارد. مي توان به جاي استفاده از سيستم سلفون کشي از سيستم نايلون شيرينک و مشعل نيز استفاده نمود.

 

وظيفه دستگاه استرچ پالت :

 

بطور کلي وظيفه دستگاه استرچ پالت کشيدن فيلم استرچ  به دور محصول مي باشند تا يک لايه نايلوني محافظ دور بسته مورد نظر ما را احاطه کند دستگاه استرچ پالت در مقايسه با ساير دستگاه هاي بسته بندي اين چنيني از نظر اقتصادي مقرون به صرفه تر بوده و به کمک آن مي توان انواع محصولات با اشکال  و ابعاد گوناگون را به سادگي بسته بندي نمود . اغلب اين دستگاه ها توانايي تنظيم مقدار کشش فيلم استرچ را دارند. وظيفه شايان دستگاه استرچ پالت علاوه بر جلوگيري از گرد و غبار به محصول، محافظت از محصول مي باشد.

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت :

 

?- بسته بندي انواع پالت کارتن با هر سايز ابعاد و اندازه

 

?- بسته بندي انواع بطري در تعداد بالا

 

?- بسته بندي همزمان چند کارتن بر روي پالت

 

?- مشخص بودن کالا از زير پوشش نايلون استرچ

 

مزاياي دستگاه استرچ پالت :

 

?- محافظت محصول از گرد و غبار

 

?- کمک به زيبايي محصول

 

?- سرعت بالا بسته بندي محصول

 

انواع دستگاه استرچ پالت به صورت زير دسته بندي مي شوند :

 

?- دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

 

?- دستگاه استرچ پالت دروازه اي

 

?- دستگاه استرچ پالت مرغک دار

 

?- دستگاه استرچ پالت فرودگاهي

 

?- دستگاه ربات استرچ پالت

 

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان :

روند کار دستگاه استرچ پالت صفحه گردان به اين صورت مي باشد که پالت محصول را برروي صفحه گردان دستگاه قرارداده و لبه ي نايلون استرچ را به يک قسمت از پالت متصل مي نماييم و سپس دستگاه استرچ پالت را استارت زده تا صفحه گردان شروع به چرخش کند و روند سلفون و استرچ کشي به دور پالت محصول انجام گيرد.

 

 

 

دستگاه استرچ پالت دروازه اي :

 

در دستگاه استرچ پالت دروازه اي، محصول توسط جک پالت يا ليفتراک بروي صفحه  قرار گرفته و با چرخش صفحه دوار دستگاه استرچ پالت، سلفون به دور محصول پيچيده مي شود. کارکرد دستگاه استرچ پالت دروازه اي مشابه دستگاه استرچ پالت صفحه گردان مي باشد. از دستگاه استرچ پالت دروازه اي جهت بسته بندي محصولات حجيم با وزن بالا استفاده مي گردد.

 

 دستگاه استرچ پالت مرغکدار :

روند کار دستگاه استرچ پالت مرغکدار همانند دستگاه هاي استرچ پالت فوق مي باشد با اين تفاوت که در بالاي دستگاه تکيه گاهي به صورت اهرم براي تثبيت و نگهداري پالت ها روي هم در قسمت فوقاني دستگاه تعبيه شده که از احتمال ريزش محصولات از روي پالت جلوگيري مي کند. اهرم فوقاني دستگاه را مرغک مي نامند.

 

 

 

دستگاه استرچ پالت فرودگاهي:

 

دستگاه استرچ پالت فرودگاهي همانطور که از اسم آن مشخص است کاربرد اساسي و اصلي در بخش سلفون کشي چمدان و ساک هاي مسافرتي داشته و بسته بندي مطمئن به دور از گرد و خاک و رطوبت را براي کاربران فراهم ساخته است. روند کار دستگاه استرچ پالت فرودگاهي همانند دستگاه هاي فوق مي باشد.

 

دستگاه ربات استرچ پالت :

در استرچ پالت رباتي دستگاه به صورت ربات به دور پالت مي چرخد و عمليات سلفون کشي را انجام مي دهد و نيازي به حمل و هدايت پالت توسط ليفتراک و جک پالت به سمت دستگاه استرچ پالت نمي باشد. با اين تفاوت که ربات استرچ پالت فرآيندي برعکس تمام استرچ پالت هاي نام برده دارد. دستگاه ربات استرچ پالت دستگاه مجهز به سنسور چشم الکترونيکي مي باشد که به صورت اتوماتيک به دور پالت مي چرخد.  در دستگاه ربات استرچ پالت هيچ محدوديت وزني وجود ندارد. سرعت بالاي ربات استرچ پالت و سهولت کار و عدم جابجايي پالت از مزاياي اين نوع دستگاه مي باشد.

 

سلفون کش يا استرچ کش :

بطور کلي سلفون کش به دو نوع دستي و اتوماتيک تقسيم بندي مي گردد.

سلفون کش دستي (استرچ کش دستي) :

اين دستگاه جهت بسته بندي مواد غذايي با روکش سلفون مورد استفاده قرار مي گيرد. معمولا ظروف يکبار مصرف که حاوي مواد غذايي مي باشد را توسط اين دستگاه بسته بندي مي نمايند. از اين دستگاه جهت بسته بندي مواد غذايي همچون گوشت ، مرغ ، ماهي، سبزيجات ، قارچ، قارچ دکمه اي ميوه جات و … استفاده مي گردد. عمليات بسته بندي در اين دستگاه بصورت دستي بوده و توسط اپراتور به راحتي انجام مي پذيرد.

 

سيستم الکتريکي اين دستگاه به اين صورت است که صفحه الکتريکي آن به طور مداوم گرم مي باشد و داراي يه سيم برنده با ولتاژ پايين است که قبل از اينکه فيلم روي قسمت پاييني سيني بر روي صفحه داغ چسبيده شود، آن را برش مي دهد. دماي صفحه داغ اين دستگاه نيز قابل تنظيم مي باشد. سلفون ها در عرض هاي متفاوتي وجود دارند تا براي بسته بندي يا همان سلفون کشي محصولات مختلف از قبيل محصولات گوشتي، سبزيجات، ماهي ، ميوه و… مورد استفاده قرار بگيرند.

 

دستگاه سلفون کش دستي داراي دو غلطک جهت چرخيدن رول به روي دستگاه و يک تيغه حرارتي جهت برش سلفون و اتويي تفلوني جهت چسباندن و جمع شدن سلفون به ظرف مي باشد.

 

کاربرد دستگاه سلفون کش (استرچ کش اتوماتيک) :

کاربرد اين دستگاه بيشتر در سوپر مارکت ها ، رستوران ها ، کافه ها ، فروشگاه هاي گوشت و پروتئيني، هايپر کارکتها، کارگاه ها و کارخانه هاي بسته بندي مي باشد.

 

سلفون کش اتوماتيک (استرچ کش اتوماتيک) :

در سلفون کش اتوماتيک بعد از قرار گرفتن ظرف حاوي محصول بروي کانواير موجود بروي دستگاه کليه عمليات پيچيدن فيلم سلفون غذايي به ظرف و برش و چسباندن به ظرف بصورت اتوماتيک توسط دستگاه انجام مي شود.

 

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 203 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 20:27

معرفي ربات تبچي|ربات تبليغات در تلگرام

 

ربات سينچي  از فروشگاه وبمستران در خدمت شما هستيم با محصولي فوق العاده و تبليغاتي تلگرام به وسيله ربات تبچي شما ميتونين تبليغ خودتون رو داخل تلگرام به هزاران هزار سوپر گروه ارسال کنيد و تبليغاتي موثر داشته باشيد بهترين سورس تبچي فيلم زير رو نگاه کنين

بهترين سورس تبچي

فيلم زير رو نگاه کنين :

 

شايد شما هم مثل خيلي هاي ديگه اولين بار باشه نام ربات تبچي رو ميبينين و بخاين

دقيقا و کاملا بدونين اين ربات چيکار ميکنه و چطوره کار ميکنه ؟! اين محصول اختصاصي

فروشگاه وبمستران است ، ربات تبچي ربات تبليغات انبوه تلگرامي است تا هر تعدادي

که بخاين ميتونين بهش سوپر گروه تلگرامي معرفي کنيد و به صورت خودکار تبليغاتتون

داخل گروه ها با توجه به تنظيمي که ميکنين انجام ميشه

 

دانلود ربات تبچي

ربات تپچي که شامل اين پکيچ ميشود شامل سورس ربات + 4 ساعت فيلم اموزشي از

چگونگي نصب سورس ربات روي سرور مجازي و چگونگي انجام کار با ربات و قسمت هاي

مختلف آن ،  ميشود جهت مشاوره و يا سوال با ما در ارتباط باشيد

سورس تبچي بدون ديليت

 

اين ربات بيشتر برا ويو زدن و تبليغات انبوه ، و ممبر گيري برا گروه ها مناسب هست

حتي ميتونيد ازش کسب درامد هم بکنيد ! به وسيله اين ربات در تلگرام مطالب

کانال ، و يا چالش هاي خودتون رو پر بازديد کنيد و در ديد هزاران هزار

ممبر قرار دهيد ، اگر باز هم به توضيح نياز داشتيد با من تماس بگيريد

سرور ربات تبچي

بله براي استفاده از ربات نياز به سرور مجازي است که اگر نداريد ميتوانين توسط خود ما تهيه

کنيد و اقدامبه نصب ربات کنيد ؛ در صورت هرگونه مشکل پشتيباني مشکل

شما را حل خواهد کرد !

خريد ربات تبچي

فقط کافيه Ram سرور مجازيتون 2 باشه و سورس رو روش نصب کنيد ! راستي اموزش نصب سورس روي

سرور مجازي به صورت فيلم اموزشي در پکيچ قرار دارد

قيمت سورس ربات + 4 ساعت فيلم اموزشي کار با ربات 20 هزار تومان ميباشد

که محصول و پکيچ ربات تپچي رو ميتونين پس از پرداخت به صورت خودکار دانلود کنيد

راستي اگه بلد نيستين ربات رو روي سرور نصب کنيد تيم ما رايگان براتون نصب ميکنه

ما يک ربات تبچي کامل و نصب شده به شما تحويل مي دهيم ضمنا مايل باشيد

يک ربات تبچي براي شما طراحي ميکنيم ، با ما تماس بگيريد

تلفن پشتيبان

09162403314 پاسخگويي در ساعات 9 صبح الي 9 شب جهت مشاوره و سوالات شما

ايدي تلگرام :

Tarah_javan@

ربات تبچي تحت ويندوز

فيلم زير را تماشا کنيد : فيلم زير فيلم صحت کار تبچي تحت ويندوزه :

 

ما علاوه بر نسخه تبچي تحت سرور يه نسخه هم برا ويندوز اماده کرديم ، ربات تبچي نسخه ويندوز يکي از بهترين نرم افزار هاي تحت ويندوز براي تبليغات داخل تلگرام هست تمامي توضيحات در فيلم بالا داده شده است درباره اين نرم افزار ، شما ميتوانيد اين نرم افزار به صورت انلاين از همين صفحه خريداري کنيد ، قبل از خريد حتما فيلم کارايي اون رو ببينيد !

 

ربات تبچي آماده اگر نميخاين ربات تبچيتون رو خودتون درست کنين و با مسائل فني آشنا نيستين ، نگران نباشين ، سايت ما براتون يه ربات تبچي آماده ميسازه و بهتون ياد ميده چطوري باهاش کار کنين ، قيمت ربات تبچي اماده بدون ديليتي ، همراه با نصب بر روي سرور ، شماره مجازي ، آموزش و پشتيباني 60 هزار تومان هست و پس از سفارش کمتر از 24 ساعت بهتون تحويل داده ميشه خواهشمنديم ، قبل از سفارش با آي دي تلگرامي Tarah_javan@ هماهنگي کنين و تمامي سوالاتتون رو بپرسين تا خريدي لذت بخش از فروشگاه وبمستران داشته باشين

سوالاتي که ممکنه داشته باشين

1-به طور خلاصه ربات تبچي برا من چيکار ميکنه ؟

به طور خلاصه شما لينک گروه بهش ميدين سپس وقتي به صورت خودکار توي اين گروه ها عضو شد پست هاي کانالتون يا هرچيزي که ميخاين تبليغ کنين رو بهش ميدين و با يه کليک براتون ميفرسته

2-منفعت ربات تبچي چيه ؟

فرض ميکنم شما مدير يه کانال تلگرامي هستين يا توي کار تبليغات در زمينه تلگرام ، با خريد ربات تبچي شما به راحتي ميتونين بازديد پست هاي کانال خودتون رو بالا ببريد و در سراسر تلگرام ديده بشين به عبارت ديگه افرادي که داخل گروه هاي تلگرام فعاليت ميکنن وقتي پست شما رو ميبينن جداي از ويويي که براتون داره ممکنه از کانال شما خوشش بياد و حتي عضو کانالتون هم بشه ، پس ممبر گيري رو هم ميشه به منفعت هايي که ربات تبچي براتون داره اضافه کرد

3-الان ديگه همه گروه ها ضد لينک دارن و ربات ها رو پاک ميکنن تبچي رو پاک نميکنن ؟

در 3 سالي که تبچي ميفروشم هميشه يکي از سوالات شما مشتريان عزيزم همين بوده ميگين الان ديگه اکثر گروه ها ضد لينک دارن و تبچي رو پاک ميکنن اين تصور کاملا اشتباست چون اول اينکه ربات تبچي اي که ما براتون ميسازيم به صورت bot نيست و به صورت يه اکانته ، دوم اينکه هنوز هزاران هزار گروه تلگرامي وجود دارن که ضد لينک ندارن و مناسب کار تبچي هستن ، اگه اين گروه ها رو ندارين نگران نباشين ما خودمون در اختيارتون قرار ميديم

4-تبچي هاي زيادي رو نصب کردم اکثرشون ديليتي دارن مال شما هم ديليتي داره ؟

بزرگترين مشکل ربات هاي تبچي ديليت شدنشونه ، واقعا هم زحمت بکشي و ربات تبچي ديليت بشه غم بزرگيه ، تبچي اماده که ما بهتون ميفروشيم بدون ديليته چون بر اساس جديدترين الگوريتم هاي تلگرام برنامه نويسي شده و همچنين خودما هم 24 ساعته پشتيباني ميکنيم و همچنان در حال توسعه اون هستيم

 

https://www.openstreetmap.org/user/BrianaMarina2

https://www.tripadvisor.com/Profile/F6173PEbrianam

https://www.4shared.com/u/vP3yZeI2/BrianaMarina2.html

https://www.zillow.com/profile/BrianaMarina2

https://www.indiegogo.com/individuals/29862373

https://www.mixcloud.com/BrianaMarina2/

https://www.sbnation.com/users/BrianaMarina2

https://hubpages.com/@brianamarina

https://unsplash.com/@brianamarina2

https://www.eveote.com/shard/s598/sh/92eb8ff3-8779-a9cd-8f93-cbe2baff5904/2ff0b0a5ca117dcfbe0f29bfc5e7ed38

https://www.liveinteet.ru/stat/shop.themmaker.ir/

https://coub.com/brianamarina2

https://giphy.com/channel/BrianaMarina2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/42372622-6fb2-4a4f-a789-52177ba5e4ab/Briana-M

https://www.fanfiction.net/~brianamarina2

https://seekingalpha.com/user/56916822/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/BrianaMarina2

https://www.spreaker.com/user/16666721

https://justpaste.it/2sgj7

 

 

کارورزی...
ما را در سایت کارورزی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر sttudentt بازدید : 307 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 16:31

لینک دوستان

خبرنامه